torstai 31. joulukuuta 2009

Kummajainen

Tänään oli taas sellainen olo, kuin tarkkailisin itseäni koko ajan. Ja tekisin kaikkea 'outoa'. Olin kunnan keskustassa ja kävin kirjastosta hakemassa Astrid Lindgrenin Veljeni Leijonamielen. Sitten toivotin hyvää uutta vuotta kirjaston 'tädille' ja jotenkin tein sen ihan väärin. Ääni kiekaisi lopussa ja hymy oli maaninen. :( Ärsytti. Heti aloin miettiä, että jos hän nyt siellä kirjaston takahuoneessa sanoo niille muille, että onpas tuo Suklis kummallinen, kävi täällä kiekumassa hyvät uudet vuodet. :(

Joskus hymyileminen ei ole kivaa, koska minusta hampaani ovat suuremmat kuin on normaalia. Toivottavasti en näytä hevoselta. :(

Ajoittain tulee sellainen pelko, että vaikutanko kenties KYLÄHULLULTA?? :( Harmi kun ei voi itseään nähdä ulkoa päin, muiden silmin.

Odotan aikaani!

MÄSSYyn on vielä 9 kokonaista vuorokautta. Kyllä se tuntuu pitkältä ajalta. Kai ne päivät silti tässä kuluvat.

Olen nyt odotellessa tehnyt aika vammaisia ostoksia, nekin ärsyttävät! Menin Tarjoustaloon ja ostin rintsikat (6,90 e) ja intouduin ostamaan itselleni liian suuren ympärysmittaiset.. :( Koska minun tarkkaa kokoa ei ollut ja HALUSIN silti ne rintsikat. Joten ostin. Nyt ne tuntuu löysiltä päällä! Ostin sieltä alkkaritkin. Paketissa oli kahdet ja ne olivat yhteen pakattu, niin ettei niistä oikein nähnyt mitään mallia tms. Koko oli (S) ja sen perusteella ostin! Mutta olipa ISOIMMAT S-kokoiset pikkarit, jotka koskaan olen ostanut!! Hih.. vyötärö menee kainaloihin asti ja muutenkin ne on iiiii-soooooot! :) Mitenköhän isot mahtavat M- tai L-koon pökät sitten ollakaan??!!?? :) Vedin ne alksut jalkaan aamusta ja mieskin vähän nauroi niitä, kun ne oli niin lökäpöksyt.. Sexy Suklis yllättää!

Huomasin juuri etten ole oikeastaan pitkiin aikoihin ostanut mitään seksikkäitä alusvaatteita. Mulle se on ongelma siksi, kun en nykyisin SIEDÄ kaarituettuja liivejä. Ja useimmissa seksikkäissä alusvaateseteissä rintaliivit ovat vähän kuin aina kaarilla varustettuja. Käytin kaarituellisia monta vuotta.. nyt en enää. Niiden kanssa on inhottavaa ottaa päivätorkkuja. Joskus pahimmillaan joku kaari saattoi lähteä vaeltamaan liivin ompeleista ja oikeasti PISTÄÄ mua rintaan kipeästi. :( Tiedä mitä siinäkin vielä olisi voinut käydä.

Miksi ei voisi olla sieviä, naisellisia alusvaatteita ja liivit ilman kaaria? Tarjoustalo on oikeastaan ainoa paikka, josta olen löytänyt kohtuuhintaisia, kohtuunäköisiä kaarituettomia liivejä. Mutta niissäkin on pienin koko B. A-kuppia ei ole, joten olen joutunut ostamaan sitä B:tä ja joskus tietysti liivi sen vuoksi 'römpöttää', kun ei ole tarpeeksi täytettä kuppiin! :(

Ei kommentteja: