lauantai 25. syyskuuta 2010

Maa-maa-mammutti!

Isossa Kaupungissa on Mammuttimarkkinat! Sehän on siis K-kauppojen juttu, eli mun kohdalla tietää reissua K-Citymarkettiin. Suklis ottaa taas vanhan rakkaan romurautansa alleen ja hurauttaa 2 x 40 kilometriä. Hei hulinaa!

Mammuttimarkkinoille meno on kai korvausta siitä, kun mies kumminkin lähtee viikonlopuksi sinne Möksälle. K-Citymarketissa on jotain turvallista: se valikoimien runsaus, se kaiken paljous.

Saattaa tietysti olla, että tulee AHDISTUS ja en sitten pääsekään lähtemään minnekään. Joskus sellaisiakin hetkiä on. Silloin koen olevani valtavan lihava [kuin mammutti ikään] tai muuten vain niin masentunut ja 'raskas', ettei kotoa lähteminen onnistukaan.

Soitin Äetmuorille tänään ja kysyin tahtooko hän että mies tulee käymään hänen luonaan. Muorilla on aina tapana keksiä kaikkea pientä tekemistä 'vävypojille', jotain aina heidän pitää tehdä kun mennään Muorin luo. Ja sitten Muori on tyytyväinen. Nyt siellä on ollut eräs lipaston ovi vähän rikki ja miehen piti korjata sitä. No, Muori kuitenkin sanoi - heti kuultuaan etten aio tulla - että ei tarvitse miehen tulla sinne, hänellä on kuulemma naapurissa joku joka osaa tosi hyvin kaikki sellaiset.. Mun oli tavallaan aika vaikea kertoa miehelle, ettei mun äitini tahdo häntä käymään luonaan.. :( Hiukan loukkaantuneelta mies tuntui ja sanoi, että ei tietysti mene jos häntä ei haluta. Yritin jotenkin sumplia sitä siinä.. selitellä.. koska haluan suojella miehen tunteita.

Olen kovasti pyrkinyt rehellisyyteen miehen kanssa, mutta sitä en aio sanoa rehellisyyden nimissä, ettei hän ja Siukun mies oikeastaan merkitse Muorille yhtään mitään. Siukun miehestä hän puhuu AINA mulle kauhean kielteisesti, suorastaan halveksivasti. Ja varmaan puhuu mun miehestä samalla tavalla Siukulle. Niin että.

Pistin muuten miehelle matkalle mukaan sellaisen MUISTILAPUN, jossa on tiedot Runebergin makeistukun konvehtipussista.. Pussissa on Witors-konvehteja ja ainakin Forssan Autokeidas niitä myy/on myynyt! :) Kun mies siis ajaa siitä ohi ja siinä kumminkin pysähtyy, niin saa sitten.. ostaa.. 'osallistua' mun herkkuiluhulluuteeni.

Ei kommentteja: