tiistai 14. syyskuuta 2010

Suklis joogaa - ensimmäisen ja viimeisen kerran

Minä se tein uuden aluevaltauksen, kokeilin joogaa! Mutta se jäi kyllä yhteen kertaan! Mun mielestä se oli huono kokemus.. tai sanotaanko että kävi selväksi ettei se ole mua varten. Tietysti nyt voisi sanoa, että mistäs sen tietää vaikka joku TOINEN joogan laji [tämä nyt kokeilemani oli olevinaan hathaa] sopisi paremmin.. Ja ei sitä tiedäkään, mutta mun paikkakunnalla tämä nyt kokeiltu oli ainoa tarjolla oleva. Jos haluaisi jotain muuta, niin se tietää 40 x 2 kilometriä harrastamaan ja kotiin. Ei kiitos.

Mikä siinä siis nyppi? Ensinnäkin mua vanhana tanssijana häiritsi se, ettei ohjaaja korjannut millään tavalla ihmisten tekemiä liikkeitä, vaikka ne olisivat maallikonkin silmiin olleet ihan pielessä. Mun mielestä kannattaa korjata, jos joku tekee väärin, jos esim. joku venytys ei kohdistu lähellekään oikeaa aluetta. Ja sitten: mun mielestä tuo nyt pidetty juttu ei ollut liikuntaa [oli kylmä koko ajan, vesipullolle ei edes tullut tarvetta] eikä mietiskelyä. En tiedä mitä se sitten oli. Tuntui lähinnä tehottomalta ja laiskalta venyttelyltä. Ja se ikävystytti. Useammin kuin kerran tuli vilkuiltua kelloon - paha merkki.. Jos olisin kehdannut, niin olisin lähtenyt kesken pois, mutta se olisi ollut mun mielestä aika mielenosoituksellista ja vähän rumaakin.. joten jäin..

Toivottavasti työväenopisto ei pistä mua maksamaan koko kurssimaksua - yli 50 euroa - jos nyt ekan kerran jälkeen lopetan tähän! :( Olen kuullut että periaatteessa 2 x saisi kokeilla maksutta. Mä en tarvitse edes sitä 2. kertaa tietääkseni, ettei tuo nyt ollut mun juttuni. Täytyy aamusta soittaa sinne ja kysyä!

Ohjaaja oli sinänsä ihan symppis, tosi-tosi pyöreä ihminen ja mun mielestä on positiivista, ettei kaikki liikunnan ohjaajat ole jotain kukkakeppejä! Lisäksi hän oli persoonaltaan rauhoittava. Siellä oli aika paljon iäkkäämpää väkeä mukana ja uskon heidän muuten saaneen paljonkin tuosta. Hämmästyin vähän kun näin osanottajat, taisin itse olla nuorimmasta päästä!

Kai minulle liikunta on sitten sitä, että pitää tulla hiki. Ehkä kannattaa vaan jatkaa entisellä linjalla näitä liikuntajuttuja. Mun mielestä on parempi vaikka jumpata kotona yksin, jos siitä kuitenkin saa sen mitä liikunnasta hakee, eli kroppa pitää kuosinsa + tulee pysyttyä fyysisesti hyvässä kunnossa. Ehkä voisin jatkaa tuota joogaa [jos se semmoista oli], jos siihen liittyisi mulla joku sosiaalinen elementti. Esim. jos siellä kävisi jonkun ystävän kanssa. Silloin liikunnallisuus voisi olla sivuseikka ja yhdessä harrastaminen korostuisi. Mutta näinhän ei mun tapauksessa ollut asian laita.

Tällä hetkellä ei mua oikeastaan nyt sitten kiinnostakaan mikään uusi liikuntaharrastus. Tuota joogaa odotin aika innoissani, mutta nyt en enää siitä ole kiinnostunut. Käsillä tekeminen ja taiteilu on nyt niitä, jotka eniten innostaa. ;) Ja joista on valmis maksamaan.

3 kokonaista vuorokautta - -

-- ja MÄSSÄÄN! :) Hih! Minähän se oikeastaan voisin mennä johonkin kansalais- tai työväenopistoon opettamaan.. nimittäin mässäilyn jaloa taitoa! Pitää osata niin monta asiaa: on osattava hamstrata, on osattava salailla, on osattava päästää irti! Suk-suk-suklis voisi opettaa SITÄ! :) No, se oli oikeastaan vitsi se. Mutta piti kertomani hamstrauksistani: ostin tänään sen Maraboun Cookies & cream-uutuussuklaalevyn! Caramel & Crisp oli loppunut.. Voi harmi! Saa nähdä tyydynkö tuohon cookiesiin, vai lähdenkö jostain kauempaa hakemaan tuota viimeksi kokeilemaani ja rakastamaani karamellikrispiä.

Sitten ostin vielä Tuplan vohvelisuklaapatukkaversion. Sitäkin kokeilen, uutuus kun se on, vaikka en uskokaan sen olevan niin kovin mieleeni. Ostin myös Pirkan keksikinuskikeikausjädeä ja muitakin jätskipuikkoja. Näin sitä valmistaudutaan.

Ei kommentteja: