perjantai 10. syyskuuta 2010

Suklaahyllyissä näkyy syksy!

Viime mässäilyssä oli kuin olisi kuollut ja päässyt suklaataivaaseen! Maraboun Sensation Caramel & Crisp se sellaisen vaikutelman aiheutti! Voi LUOJA, että oli hyvää suklaata! Jos maailmassa saisi olla vain yksi suklaa, niin tuo olisi se.. minun valintani! Maistakaas, varsinkin jos tykkäätte maitosuklaan, kreemin, toffeen ja krispin sekoituksesta.

Täytyy seuraavaksi maistaa sitä sisartuotettakin, Cookies & Creamia. Heti seuraavassa herkkuilussa sen teen! Tosin tuota toffeenamiakin on ostettava lisää, koska uskomatonta mutta totta, mä söin koko levyn sitä! Tietysti tuo oli aika pieni levy, mutta silti. Yleensä sukulaatilevyt mulla säilyvät avattuina kuukausitolkulla, kunnes vähä vähältä mä ne nakerran. Mutta nyt vaan oli niin hyvää herkkua, että KAIKKI meni. ;) Meillä muuten mies ei tykännyt tuosta mun suosikistani. Hän ei tykkää toffeesta muutenkaan.

Fazerkin kai tuo joulun lähestyessä markkinoille taas uuden geishavariaation: sellaisia geishakonvehteja, jotka ovat hiukan pallomaisia ja joissa on enemmän täytettä. Ja kai eri täytettäkin kuin perinteisessä geishassa. Kyseessä ovat siis konvehdit, ei levy tai patukka. Toivottavasti ne ovat hyviä, Fazerin levyuutuus cashew-pähkinärouhe nimittäin ainakin oli pet-ty-mys! Mies piti siitä, mutta mun mielestä se oli ihan turha ja kuivakka tuote.

7 kokonaista vuorokautta ..

.. herkkuiluun ja ajattelin TEMPAISTA leivonnassa. Esterhazyn kermatorttu! Tietysti vain jos tuntuu että on rahaa pistää n. 20 euroa sauternes-pullolliseen. :( Marsalaviinikään ei kovin paljon halvempaa ole. Tummaa rommia mulla onneksi löytyy kaapista. Katrin kakut-blogin tekijä tosi kiltisti ja viitseliäästi neuvoi mua vielä sähköpostilla kaakunteossa! Kiitos hänelle siitä. Toivottavasti mun kakkuni onnistuu edes puoliksi niin hyvin kuin tuossa blogissa. :) Tekisi mieli kokeilla jotain tuommoista vaativampaa kakkua. Kun juustokakut hallitsen jo riittävän hyvin, vaikkei ne varmaankaan jonkun kakkutaitajan mielestä ole erityisen kauniita. Mutta se maku, se maku!

Mietin voisikohan sen sauternesin tai marsalan lopun pakastaa? Kerran kokeilin punaviinin pakastamista ja se.. huh, ei ollut kovin hyvä idea! Viinin rakenne meni ihan hassuksi, tuli jotain kummaa sakkaa sinne lasin pohjalle [jossa siis oli sitten sulatettua viiniä]. Mutta ehkä sen sakan - jos sitä tulisi noita makeita viiniä pakastaessakin - voisi sihdata pois, jos tuotetta sitten leivontaan käyttää? Saas nähdä!

Kuin kurssikirjasta suoraan

- on ollut mun käytös aivolääkkeitten lopettamisen jälkeen. :( Jatkuva tunne olen läski-olen läski-olen läski, sosiaalinen eristäytyneisyys.. melkein välttelen kontakteja.. pakkomielteet.. univaikeudet.. Hoh hoijaa, oli taas tosi älykäs veto lopettaa ne, mutta tehty mikä tehty.

Ei kommentteja: