keskiviikko 26. elokuuta 2009

Vihaviestejä

Miksi naiset on naisille susia? Minulla oli yhdessä paikassa sellainen profiili, siis semmoinen missä kerroin jotain itsestäni [ihan asiallisesti, harrastukset, yms. ja se että olen naimisissa, en etsi seksiseuraa, vaan ehkä ihan vaan juttelua ja kavereita] ja sitten oli kuvia. Kuvia ei ollut kuin muutama, kaikissa niissä olin ihan säädyllisesti puettu [ei avonaisia kaula-aukkoja, ei minihameita, ei räikeää meikkiä yms. yms.]. Sitten yksi mulle ihan tuntematon 50-vuotias nainen laittoi kaksi aika inhottavaa viestiä. En oikein tiedä mistä kaikesta se mua syytti, kaikenlaista vaan, että 'jallittelen' miehiä ja kerjään huomiota ja että joku hänen luonaan viikonloppua viettänyt mies (!) on kertonut kaikkea musta, kuinka mä yritän olla niin viatonta ja parantelen maailmaa blaa blaa..

Olin ihan puulla päähän lyöty! Ensinnäkään en ole oikein viestitellyt KENENKÄÄN kanssa tuossa yhteisössä oloni aikana! Eli se mies puhui potaskaa sille naiselle! Enkä taatusti ole "jallitellut" ketään miehiä tai yrittänyt mitenkään kerjätä huomiota. :( Jotenkin tuosta tuli tosi paha mieli koko päiväksi.

Laitoin sille naiselle ihan ystävällisen viestin takaisin, laitoin että olen pahoillani jos joku mun sivussa antoi sitten ymmärtää, että olen 'haku päällä', kun en todellakaan oikeasti ole. Sitten laitoin senkin, että olen valmis milloin vaan antamaan mieheni vaikka lukea kaikki sähköpostini tai tekstarini, koska mulla ei ole mitään 'salattavaa' häneltä.

Nuo olivat ainoat ilkeät viestit joita olen saanut. Pitäisi kai olla tyytyväinen, jotkut muut varmaan saa kakkaa niskaan paljon enemmänkin.

Ihmettelen vaan sitä naista, 50 v. ja viitsii alkaa jotain tuollaista aggressiivista juttua laittaa ihan vieraalle ihmiselle. Hänelläkin oli kuva profiilissa, sellainen aika tiukan näköinen nainen, paljon huulipunaa ja melkein siili tukka päältä. Hän etsii kumppania netistä. Ihan hyvä juttu hänelle, mutta itse en tosiaankaan hae.. ja olen aina avoin sen kanssa, että olen NAI-MI-SIS-SA enkä tahdo sitä tilannetta muuttaa!

En aina oikein jaksa ymmärtää vihaviestien tarkoitusta. Tuntuuko jostakin paremmalta, jos saa sanottua pahasti toiselle? Itse en ole koskaan sellaisesta nauttinut. Ihmettelen siis tuon naisen motiivia. Onkohan se laittanut muillekin samanlaisia viestejä vai olenko ainoa? Ja miksi se muhun tarttui? :(

Sitten se nainen syytti mua siitäkin [mistäköhän se kuvitteli senkin "tietävänsä"] että kaikki joiden kanssa 'viestittelen' on miehiä ja että ajattelisin nyt edes sitä miltä miehestäni tuntuisi nähdä ne viestit. Siis hei haloo?? Itse olen yrittänyt jutella naistenkin kanssa tuolla yhteisössä, muttei se ole niin helppoa. Helposti luulevat lesboksi - tyhmää. Oikeastaan menin sinne alkujaan siksi, kun ajattelin että jos sieltä vaikka löytäisi ystäviä. Siis ihan in real life-ystäviä, naispuolisia. Miehistä olen ihan oikeasti saanut aika pitkälti tarpeekseni, koska niin monilla on kuitenkin se SEKSI mielessä, enkä itse näe siinä juuri mitään glamoröösiä. Jos nyt karkeasti sanotaan, niin miksi haluaisin löytää jonkun MIEHEN, joka vaan haluaa naiselta housut pois ja päästä näpläämään sukuelimiä ja tyydyttämään itseään?

Mutta TÄTÄ en tietty sanonut sille naiselle, koska hän oikeasti oli kumppania hakemassa.. :)

Itse en usko että enää menisin naimisiin, jos siis miestä ei olisi tai jos vaikka jäisin leskeksi (KAMALA juttu, en tahdo edes ajatella!). Ei vain kiinnosta se koko juttu, kun kaiken romantiikan ja jännityksen takanakin on vain... se.. Ja arki tulee kuitenkin. Jokaisen kanssa. Mieluummin eläisin ihan yksin ja riippumattomana.

Kerroin miehellekin tuon naisen viesteistä ja mies oli vähän, että taitaa täti olla ti-ti-tyy. :) Vaikka varmaan siinä on jotain säälittävääkin, että on sisällä niin paha olo, että se on pakko purkaa noin..

2 kokonaista vuorokautta - -

- - herkkuiluihin! :) Se nyt ainakin on kivaa, vaikka maailmalta sataisi p-kaa niskaan kukkuramitoin. :) Leivon varmaan mansikka-valkosuklaatijuustokakun. Sitä ei ole nyt vähään aikaan ollut. Ja se on hyvää!

Pitäisi muistaa ostaa Daim-rakeita, Dumle-nappirulla, suklaarusinoita. Ainakin. Ilman niitä ei ole juhlan tuntua. Ja sitten tietty jäätelöä, paljon paljon jäätelöä!

Ja huomenna [tänään oikeastaan, kun on jo keskiviikko] alkaa SIIVONKI!

Ei kommentteja: