torstai 3. kesäkuuta 2010

"Ihanaa!"

Mua on alkanut ärsyttää Facebookissa eräs asia. Listasin tuossa puoli vuotta sitten yhden ihmisen kaverikseni. Oikeastaan hän on miehen työkaverin vaimo ja tuli tavallaan 'vahingossa' tai 'kaupan päällisiksi' lisättyä, kun seurassa oli puhetta facebookista ja kaikki tietysti sanoivat, että nyt lisätään toisemme.. No niin, lisäsin siis tämän Minnan. Ja nyt mua on alkanut ärsyttää [vain hiukan, onneksi] se että hänen JOKA AINOA tilapäivityksensä on tyyliä 'ihana päivä/olipa ihanaa/kaikki on ihanaa'. Nyt tietysti joku miettii että jaahas, Suklispa on KATEELLINEN, kun tuosta hermostuu! Sukliksen oma elämä on niin surkeaa, ettei kestä toisten onnea!

Kyse ei ole siitä ettenkö kestäisi toisten onnea, mutta tuollaisessa 'ihanuudessa' on jo melkein jotain karmivaa! Mun mielestä se ei voi olla totta. Olen itsekin parisuhteessa onnellinen, mutta kyllä mies silti mua jurppii joskus. Tietysti on sellaisia ihmisiä, jotka 'paljastaa' tai antaa itsestään Naamakirjassa tosi vähän ja kai sekin on ymmärrettävää, jos kavereita on esim. 200. Ei kai silloin halua kirjoittaa, että mulla on kankkunen, oli eilen tyhmä riita miehen kanssa jne. Vaikka onko tuossakaan nyt mitään hävettävää, sehän juuri on elämää. Siis se, ettei kaikki aina kiillä kauniisti.

Ongelma vaan on se, että itse olen Facebookissa sellainen, että yritän kertoa huonoa ja hyvää, iloa ja surua. Sitten se pistää miettimään, jos listatuissa kavereissa joku vain elää tuollaista 'ihanaa' elämää - antaako silloin itseään turhaan? Pitäisikö itsekin alkaa vetää jotain roolia?

No, tämä on vaan pikku juttu, otin vaan puheeksi kun olen tällainen toivoton blogilörppö, joka kirjoittaa aina siitä mikä nyt milloinkin mieleen sattuu juolahtamaan!

Oikeastaan on surullista että kun tuollainen systeemi on kehitetty [Facebook siis] niin se EI auta ihmisiä syventämään ihmissuhteitaan. Tutuista ei tule kavereita, eikä kavereista ystäviä. Väline on vain väline, eikä itsessään ihmeisiin pysty.

Suklis laatii listan

Tein tuossa kauppalappua! Kun täytyy huomenna - tai siis oikeastaan jo TÄNÄÄN, kun on jo ½ tuntia eletty torstaita, hihi - käydä kauppassa! Kaikenlaista siihen listaan tuli, sellaistakin jota en ensin tajunnut listata. Niin kuin nyt Alku-karkit. Niitä on Citymarketissa, mutta ei ole esim. täällä paikallisessa K-kauppelissa! Näin niitä viimeksi siellä. Ne ovat hyviä!

Sitten ajattelin, että neekerinpusuja tahdon ostaa. Ne ovat aika huokeita Cittarissa. Ja makuvaihtoehtoja on! Prismassa on nimittäin vaan niitä mansikanmakuisia! Meillä on niin, että mies tykkää banaaninmakuisista suukoista ja mä vaniljasta. Tai sitten mokasta. Mutta vani on varma valinta.

Leivontaa varten tarvitsen munia ja maitoa ja voita.

1!

Kokonainen vuorokausi enää! LÄÄH! :)

Ei kommentteja: