tiistai 8. kesäkuuta 2010

Liikenteessä

Tänään olin liikenteessä romuraudallani! Oli aikas kamalaa, kun olin Pikkukaupungissa yhdessä todella vilkkaassa risteyksessä.. Odotin siinä ihan jonon kärjessä punaisen valon vaihtumista vihreäksi ja äkkiä kaarani käynti muuttui ihan hassun kuuloiseksi! :( Tai pikemminkin aika pelottavan kuuloiseksi.. sellaiseksi hiiitaaaakkssiii ja matalaksi! Voi itku, kyllä pelkäsin, että siihen se tilttaa, siihen keskelle risteystä! Ja TIETYSTI neljän ruuhkassa! Onneksi se ei tiltannut, mutta kyllä pelkäsin. Jos se olisi hyytynyt siihen, niin mitä ihmettä olisin tehnyt? Ihmiset ainakin olisivat hermostuneet muhun ihan totaalisesti. :(

En tajua mikä sitä autoa taas vaivaa! Se on niin kyllästyttävä, kun aina oikuttelee tuolla lailla. Sitten olen huomannut siinä JÄLKIKÄYNTIÄ. Tuon ilmauksen olen oppinut mieheltä! Jälkikäynti on sitä, että vaikka käännät virta-avaimen pois päältä, niin silti auto vielä jurraa parit kierrokset moottorilla! Se ei ole hyvä juttu, sen on mies mulle kertonut.

Samapa se tietysti, jurratkoon niin paljon kuin tahtoo. :) Ei se mua estä.. Hih, kunhan vaan romurauta vie mut sinne minne pitää! Ja yritän aina pitää puhelinta mukana, jos sitten sattuu joku stoppi tulemaan.. niin saan avun paikalle. :) Ei mua se niinkään vaivaisi, vaikka se romu sattuisi pysähtymään jossain pikkutiellä, mutta sitä pelkään, että niin käy jossain vilkasliikenteisellä osuudella. On kurjaa olla tien tukko!

Oi yhdistys!

Yhdistys [sellainen jossa ajetaan mulle tärkeitä asioita] ei vieläkään ole ollut yhteydessä muhun sähköpostilla. Täytyy kai vaan jaksaa odotella, vaikka vaikeaa se on!

Supermässy seuraavaksi!

Kun on ne Victorian ja Danielin häät Ruotsissa, niin sepä sattuu somasti seuraavan herkkuilun aikoihin! Täytyy varmaan pitää supermässy, koska vietän paitsi tavallista herkkuilua, myös Ruotsin juhlaa! :)

Mä tosiaan olen niin pinnallinen, että nautin kuninkaallisten häiden seuraamisesta. Varmaan olen nenä kiinni telkkussa silloin lauantaina. Mutta toisaalta.. tuli vähän hassu olo kun jostain lehdestä luin häiden maksavan 'vain kanelipullan' verran tavalliselle svenssonille. 'Vain'. Noinkohan ihmiset eivät oikeasti tiedä, että jopa Ruotsissa ON köyhyyttä. Ja että jotkut vanhemmat varmaan antaisi sen korvapuustin mieluummin lapsilleen kuin käyttäisi sen Bernadottehäihin..

Joskus mun mielestä ajatuskin monarkiasta on ihan pähkä! Se ajatus, että joku vain syntymällä saa kaikki mahdolliset etuoikeudet.. Kuitenkin nautin kuninkaallisten loistosta RUOTSISSA, en minä Suomeen sellaista tahtoisi. :) Näin on oikeastaan todella hyvä - siis se, että meillä ei ole kuninkaallisia, mutta ruotsalaisilla on. :) Saan ihastella loistoa, muttei mun tarvitse surra sitä, että omassa maassani virka + vauraus jakautuisi noin hullulla perusteella.

Niin, kuinkahan sitten juhlistaisin supermässyä? Pitäisi varmaan jotain prinsessakakun tapaista nauttia! Se sopisi kun on prinsessan häät. Joskus minusta vain tuntuu, että sen Danielin vanhat ystävät saattaisivat vähän virnuilla tulevalle 'prinssintittelille'. On se tavallaan vain niin huvittavaa. :) Vaikka kai se on hienoakin, olla sillä tavalla 'saavuttamaton', kohotettu ja nostettu vain avioliiton vuoksi.

Ei kommentteja: