torstai 17. kesäkuuta 2010

Minimies

Minulla ei ole oikein mitään kokemusta lyhyistä miehistä. En syty niistä, en ole koskaan syttynyt. Onhan se tavallaan hassua, kun itsellä on pituutta vain pari hassua centtiä yli 160, mutta näin se nyt vain on. Minimies ei ole minun mies!

Mietin tätä kun katson Sinkkuelämän 6. kauden jaksoja. Siinähän Carriellä on suhde Minimieheen, alias Alexandr Petrovskyyn. Kuinkahan paljon minimies mahtoi painaa? A.P:a esittänyt tyyppi oli ex-balettitanssija Baryshnikov, joten voi olla että mies oli 60-kiloinen rääpäle. Oi voi. En tarkoita tätä millään pahalla, kai mulla on oikeus mielipiteeseeni. Tiedän että on sellaisia MIEHIÄ, jotka haluavat esim. pitkän blondin, eikä MUA loukkaa se, vaikka itse olen kaukana pitkästä blondista. :)

Kummallista, Sinkkuelämän naisnelikko on olevinaan kauhean vapaamielinen ja roisi puheissaan, mutta YKSIKÄÄN daameista ei kommentoinut kertaakaan sitä seikkaa, että Carrie deittasi kääpiötä. Pippelin lyhyydestä on helpompi puhua kuin miehen...??

Inhottava tunnustus: joskus kääpiömiehen nähdessäni mietin, että pystyisinköhän voittamaan moisen tappelussa. :( Tämä on omituinen ajatus, koska olen oikeasti ERITTÄIN väkivallaton ihminen ja suhtaudun kaikkeen fyysiseen satuttamiseen kielteisesti. En tiedä miksi sitten mietin tällaista, jos sattuu lyhyt mies vastaan.

Bye bye, porkkana!

EN leivo porkkanakakkua perjantaina. En yksinkertaisesti uskalla ottaa sitä riskiä, sen verran mauttomia/puisia on nykyiset ulkomaiset porkkat. Täytyy varmaan siirtyä suunnitelma B:hen. Ei tehdä joku marjapiirakka tms.

Hih, ja muuten enää 1 kokonainen vuorokausi herkkuiluun! :) Pitäisi varmaan torstain kunniaksi käydä kauppasta leivontatarpeita. Punaista maitoa ainakin ja hiivaa.. ja sitten ainekset muuhun leivontaan.. Valkosuklaatakin pitäisi ostaa, sitäkin tulen tarvitsemaan. Pitäisi varmaan tuoreita mansikoita ostaa litra, vaikka ne ovatkin kauhean kalliita. :(

Ei kommentteja: