sunnuntai 28. kesäkuuta 2009

Kahdet tissiliivit yhdellä iskulla!

Löysinpäs tissivaljaat, kahdetkin! Vaati kyllä reissua Tarjoustaloon! Aika kumma juttu, että ei Sokoksella (!) eikä Anttilassa ollut semmoisia mieleisiäni, mutta jossain Tarjoustalossa oli. Ja vielä huokealla. Kummatkin rintsit olivat alle 10 euroa kappale! Nyt sitten sopii tulla selittämään Suklikselle sormi ojossa, kuinka ritseissä ei parane alkaa säästää ja halvat on huonot jne. jne. Juuh, mutta halpa liivi nyt on sekin parempi kuin ei MITÄÄN ja vaikka tietysti jotkut kotimaiset Patriciat saattaisi olla helskutin hyvät, niin mulla nyt yksinkertaisesti ei ole VARAA käyttää monta kymmentä euroa liiveihin.

Ja sanonpa vaan, että jos halvalla saa liivit ilman kaaria ja ilman toppauksia, niin minä kiitän kumarran ja otan vastaan!

Muutenkaan en itse enää edes allekirjoita noita puheita "kallein on parasta"! Itselläni on ollut kalliita liivejä ja ihan samalla tavalla ne on rötköttäneet päällä kuin jotkut halvemmat. Huonoimmat liivini ovat olleet sloggit, jotka kuitenkin oli kalliimmat kuin nyt nuo Darjousdalosta ostetut. Sloggit nimittäin ei antaneet minkäänlaista tukea, se kangas oli aivan liian ohutta siihen. Rinnat näytti niissä tosi hassuilta.. :( Siis silloin kun eivät näyttäneet pelkästään tyhmiltä!

Toinen juttu jossa olen myös poikennut 'kallein on parasta'-puheista on parfyymit. Itse nykyisin käytän sellaista, josta PIDÄN.. oli se sitten huokeaa tai kalliimpaa.

Mua muuten ei 'valjastettu' kovin helposti! Minulla oli koko teini-ikäni joku inho rintsikoita kohtaan. No, se ei haitannut koska en ollut kovin povekaskaan.. Sellaista aika suoraa, sporttista tyyppiä olin. Äetmuori osti mulle ekat rintsit ihan ilman multa kysymättä - olin silloin kai n. 14. ENKÄ muuten käyttänyt niitä! Rintsikkasotaa käytiin pari vuotta, valjastin itseni vasta 16-vuotiaana kun menin lukioon! Mun mielestä vaan rintsikat oli tyhmät ja rumat ja .. no, ALISTAVAT. Ne tuntuivat lähettävän sellaista viestiä, että olen heikko, haavottuvainen - "nainen". Rintaliivitetyissä naisissa oli mun mielestä jotain KESYTETTYÄ. Lannistettua.

5 kokonaista vuorokautta..

.. herkkuiluun! :) Nyt kun nimittäin on jo sunnuntaita eletty tuommoisen tunnin verran. Tänään oikein kävi kateeksi miestä kun hän herkutteli Daim-jäätelötuutilla. Itse en voi sellaiseen ylellisyyteen mennä mukaan! On oltava [itse]kurissa. Hulluilin sen verran että ostin kaupasta herkkuilua varten Dove-suklaatipatukan, vaikka jo päätin etten enää 'hamstraa'!

Ei kommentteja: