lauantai 27. kesäkuuta 2009

Tissiliivisafari

Olihan muuten kuuma päivä! I-ha-naa! :) Nautin mielettömästi, kun ei tarvitse palella! Kun voi ponkaista autonrattiin kepeissä shortseissa ja pöristää kaupungille asti ALE-vahtaamaan. Nyt tänäänkään en muuten ostanut ALE:sta mitään, mutta katselin.. ja nautin, kun vaatteet oli Isossa Kaupungissa monin paikoin ihan kaduilla rekeissä! Pystyi nauttimaan auringosta ja kuolaamaan vaatteita!

Tisuliivejä yritin taas löytää - TURHAAN! :( Voi että on raivostuttavaa! Sokoksella näin yhdet, joita oikein jo hypistelin - ne oli aika täydelliset. Ei pitsejä, ei hörhellyksiä, ihan asialliset valkoiset perusliivit ilman kaaria ja toppauksia. Mutta kas vaan, kun katsoin vähän tarkemmin.. ne oli äitiysliivit!!! :( Onko niin, että vaan raskaat tai imettävät naiset saa luvan ottaa vapaata kaarista ja toppauksista? Kävin Anttilassakin ja tyhjän sain sieltäkin..! Teki mieli karjua, päästää ilmoille suklaahirviön raivonkarjahdus! Ehkä se saisi ne paksupäiset kauppojen sisäänostajat (?) miettimään vähän!

Joku vieressä oleva asiakas kyseli myyjältä 90E kokoisia liivejä!!!! Aika huimaa! Sellainen on jo aika suuri koko. Myyjä kailotti mun mielestä ei niinkään hienotunteisesti, ettei meillä ole tätä mallia 'noin suuressa koossa'! :( Ei varmaan tuntuisi kivalta kuulla sellaista sanottavan. En viitsinyt sitten siltä myyjältä kysyä, että eikö oikeasti ole tukevasta kankaasta valmistettuja nättejä liivejä A-kuppiselle, ilman toppausta ja kaarta.. Varmaan se nainen olisi sanonut jotain tökeröä munkin rintavarustuksestani. :(

Kuolasin muuten stokkalla myös vähän suklaateja. :) Katsoahan saa, vaikka onkin kuuma. Siellä on onneksi ihan suklaatirasioitakin myynnissä, jos tulee kauhea suklaahimo, tai siis suklaarasiahimo. Ihania Lindtin juttuja! Mutta on kyllä niin, että niitä kotiin kuskatessa ne ehtisivät varmaan mennä ihan muusiksi näin kuumalla säällä.

Voi miksei mun romuraudassa voi olla ilmastointia! :( Appivanhempien autossa on ja siksi se on aina sellainen tasaisen viileä kesäajokkinakin. Meillä hiki roiskuu molempien kaaroissa.. kummassakaan ei ole mitään ilmastointeja ja se TUNTUU! Viimeksi kun tultiin hellesäällä kotiin möksältä, niin oikeasti meillä molemmilla oli shortsit takaa ihan märät.. niin että sen näki! Oli kuin olisi tullut pissat housuun meiltä molemmilta.. Mutta se oli hikeä vaan! Auto on varsinainen sauna kesäkuumalla.

Takaisin tissiliiveihin: mä nyt kumminkin tarvitsen sellaiset ainakin ennen ensi kuussa olevia sukulaishäitä! :( Vai pitääkös juhlakoltun allekin vetää jotkut lastenosastoliivit vai?? Katsoin kyllä vähän niitä liivien hintojakin ja suututti! Uskomatonta, 20-30 euroa semmoisista. Mun vaatteet on suureksi osaksi kirppiksiltä, joten siksi kai KAIKKI uudet vaatteet tuntuvat mun mielestä kauhean kalliilta. Alusvaatteita nyt ei kuitenkaan viitsi kirppiksiltä ostaa.. :)

Tuli taas vähän tyhmä olo autoillessa.. :( Ajoin nimittäin vähän 'sairaasti', kun en ole Isossa Kaupungissa nyt vähään aikaan käynyt.. olen vähän unohdellut niitä juttuja.. Esim. en muistanut mistä olisi pitänyt kääntyä helpoimmalle reitille parkkitaloon. Ajoin sinne mutkan kautta. Ja sitten aika hölmösti vaihtelin pari kertaa ihan turhaan kaistaa, kun sekoilin enkä muistanut mikä kaista olisi käytännöllisin sinne parkkitaloon kääntymiseen. :) Heh, varmaan ihmiset katsoi että mikähän maalainen tuo oikein on. ;) Ja semmoinenhan mä tietty olenkin. Yhdessä vaiheessa nauratti kun laitoin vilkun päälle vihjaamaan, että tässä olisi nyt tarkoitus tehdä [turha!] kaistanvaihto. Se vieressä/takana oleva auto sillä lailla hiljensi päästääkseen mut edelleen.. mutta mä epäröin - olen aika arka kaupunkiajossa - kun en ollut satavarma onko sen meininki päästää mut... Joten sitten se kiihdytti taas .. ajatteli kai etten mä mene.. ja mä sitten tein sellaisen varovaisen liikkeen, että kyllä mä voin tuohon eteen tulla.. ja se hiljensi.. :) Vähän noloa empimistä!! :( Kyllä minä sitten siihen menin.. ja takapeilin kautta 'moikkasin' kilttiä ihmistä, joka ei hermostunut mun epäröinteihin.

Mies usein sanoo että mä olen liian arka liikenteessä, arkailen liittymiä ja kaikkia kiihdytyskaistoja ja kaistanvaihtoja. 'Sen kun menet sekaan vaan', sanoo mies. Hän itse tekeekin niin, eikä sillä lailla arastele. Mutta minua pelottaa ajatukset kolareista tai siitä, että olisin pissapää liikenteessä.

Leivontapiinaaja

Tänään aloin jo jankata miehelle, että mitäs leivonnaista hän haluaisi seuraavassa MÄSSYssä! Mies useimmiten sanoo, että ne kaikki on niin hyviä, ettei hän osaa valita. Mikä ei kylläkään ole TOTTA, koska mies ihan selvästi tykkää joistakin toisia enemmän!! Hän näytti vähän huvittuneelta kun mä sitä nyt jo kyselin. :) Noh, herkkuiluun on 6 kokonaista vuorokautta enää! :)

Tajusin muuten juuri, että se jäätelöauto tulee ihan tähän meidän lähelle! Kilkatus kuuluu usein kesäiltaisin. Pitäisiköhän seuraavaan herkkuiluun hakea jotain sieltä ihan kokeilumielessä? Edellisestä kerrasta on tosi pitkä aika, monta vuotta!

Ei kommentteja: