maanantai 8. kesäkuuta 2009

Poliittinen pettymys ja pelko!

Olenkohan ainoa joka hämmästelee perussuomalaisten voittoja eurovaalissa? Minä hämmästelen nimittäin KOVASTI! Oikeastaan minua myös masentaa se, olen ollut vähän koko päivän niin kuin hämmästynyt ja pahoillani. Ilmeisesti Suomessa on nyt meneillään jotain sellaista, josta en tiedä tai jota en pysty tajuamaan.

Onko politiikka halveksunut 'tavallista kansaa' [=huoltoasemien baareissa keskikaljoittelevat keski-ikäiset vähän koulutetut miehet]? Mistä voi johtua persuvoitto? Onko kansa aina oikeassa?

Itse olen sitä mieltä että kansan tahtoa pitää kunnioittaa, mutta silti joskus suosittelisin ihmisiä miettimään hetken verran! Äänestäminen voi tuntua reteältä, kun antaa protestiäänen, mutta millaisessa maailmassa oikeasti tahdomme elää?

Minusta on selvä, että me emme selviä ilman maahanmuuttajia! Suomi tarvitsee siirtolaisuutta. Muukalaisuuteen liittyvien pelkojen lietsominen on inhottava tapa hankkia vaalisuosiota!

Minua pelottaa jos Suomesta tulee maa, jossa vieraita ei siedetä eikä ajattelutapoja saa olla kuin yksi!

Olen yrittänyt kyllä suvaita, voin suvaita poliittisesti eri tavalla ajattelevia aina kommunisteista kokoomukseen ja RKP:een, mutta persut ovat jotenkin mulle katkera pala. :( Ne ovat niin kauhean suvaitsemattomia ja jotenkin .. tyhmän oloisia niine homovastaisuuksineen ja Suomi suomalaisille juttuineen. :( Mutta toisaalta ehkä persuja äänestänyt ihminen on sellainen, joka on pettynyt vasemmistoon? Epätoivo voi ihmiset saada äänestämään hassusti. Yritän kyllä ymmärtää persujakin tiettyyn rajaan asti, vaikka itse olenkin kommunisti. Ehkä persujen kannattajissa on paljonkin köyhää väkeä, jotka vain yrittävät jotenkin saada helpotusta oloihinsa, vaikka sitten tuollakin tavalla?

Minä äänestin vasemmistoliittolaista, mutta hiukan kyllä arveluttaa! En ole aina niin vakuuttunut vasemmistoliittolaistenkaan TODELLISESTA vasemmistolaisuudesta. Paljon siellä on sellaista.. rennosti otetaan vaan, tai kuitenkin ollaan salaa suurrikkaiden puolella. Minusta joskus tuntuu, kuin Sukliksen TosiSosi-puolue olisi ainoa todellinen vasemmistopuolue, joka voisi olla. :)

Mutta samapa tuo kai sitten on. :(

After-MÄSSY

Mässäilyt on sitten mässäilty! Juuh, sen huomasin ettei vanukkaat enää maistu, niitä on lakattava ostamasta. Maistelin Lidlistä löytyvää Amanie valkosuklaata krispeillä ja pähkinärouheella - NAM! Melkein tai tasan yhtä hyvää kuin Ritter Sportin valkosuklaa kokonaisilla pähkinöillä. Lidl kyllä osaa!

Seuraavaan mässäykseen on ikuisuus aikaa, en edes vielä viitsi alkaa laskea päiviä - se vain masentaisi. :)

Ei kommentteja: