lauantai 19. syyskuuta 2009

Rumuus suututtaa

Mua suututtaa rumuus! Esimerkiksi ne polkerokengät [kts. edellinen postaus]. Ja muutenkin! Joskus meillä on miehen kanssa erimielisyyttä, koska mun mielestä asioiden pitää olla KAUNIISTI. Eli jos on vaikka ostettu jotain laatikossa, niin paketin avattua pitäisi minusta heittää se laatikko pois, paperinkeräykseen tms. Meillä on sellainen sille varattu paikka autotallin vieressä. Sitten harmittaa, kun miestä ei haittaa vaikka se pahviboksi jäisi kotiin lojumaan lattialle.

Joskus mietin onko mulla oikeutta naputtaa esim. sellaisista laatikkoasioista. Kun onhan tämä miehenkin koti [melkein suurimmaksi osaksi hänen, eihän mun, työttömän lortin, rahoilla mitään kotia saisikaan] ja pitäisi kai vain sallia sellainen.. sotku.. :(

Olen alkanut ihan eri tavalla kunnioittaa JA sääliä sukupolvea vanhempia naisia. Ne naiset oikeasti ovat varmaan siivonneet itsensä hengiltä. Heillä ei miehistä ollut kai juuri MITÄÄN apua, tuskin edes likapyykkiään koriin veivät! Tietysti joku voisi sanoa, että itse elän ihan kuin ne äidin tai isoäidin polven naiset. Hoitelen kotia, teen kotityöt. Mutta ainakin meillä mies onneksi vie likapyykkinsä koriin. Ja auttaa, jos on joku ihan tajuttoman raskas [fyysistä voimaa vaativa] ylimääräinen hommeli.

Yllätetty!

Me olimme miehen kanssa liikenteessä, menimme kauppaan. Meillä molemmilla oli vessahätä ja kauppassa oli maksullinen vessa [normaalisti emme käy siinä kauppassa]. Maksoi 20 centtiä. Menimme samalla ovenavauksella, kun se ei ollut miesten tai naisten vessa, vaan yhteinen. Mies hoiti asiansa ja sitten minä. Juuri kun olin pytyllä, niin eikös se ovi avaudu!! Joku vanha äijä [taisi olla vähän hutikassakin, siltä näytti] änkeytyi sisään! Ilmeisesti mies oli unohtanut laittaa sen oven lukkoon, joten se äijä pääsi sitten sisään.

sähisin oikein sieltä pytyltä [miehelle], että hoida toi POIS täältä! Mies siirtyi nopsasti mun eteen, mutta kai se tyyppi nyt saattoi sitten nähdä mun sääret pytyllä, muutahan ei näkynytkään. Är-syt-ti! Huvittavaa miten tuollainen juttu voi saada tunteet pintaan! Jos mies ei olisi hoitanut sitä tyyppiä pois, niin itse olisin hyvin voinut kuvitella tiuskaisevani sille TOSI pahasti. Vaikka normaalisti siis olen todella 'kiltti', hiljainen ja sellainen pehmeän sorttinen ihminen. Mutta ei kai kukaan iloitse, jos tulee yllätetyksi 'housut kintuissa'!

Mies oli soveliaan pahoillaan siitä, kun oli unohtanut lukita oven..

On se toisaalta hyvä, että vielä OSAA suuttua. Ettei ole päässyt se taito unohtumaan.

Ei kommentteja: