maanantai 17. toukokuuta 2010

Paineeton

Multa muuten mitattiin verenpaine tuossa muutama päivä sitten! Halusin tietää.. vaikka olen vältellyt SITÄKIN mittausta.. olen pelännyt kauheasti, että verenpaineeni olisi 200/jotakin, koska [omasta mielestäni] syön hurjan suolaisesti. Mutta se olikin 122/84. Jippiii-iiiih! :) En käsitä sitä, olisi voinut luulla sen olevan paljon enemmän, tai voihan olla, että olen hiukan liioitellut mielessäni suolansyöntiäni. Joskus minä nimittäin teen niin, ja sitten PANIKOIN!

Nyt tosin ei ole kovin terve olo, vaan närästää aivan tuhottomasti! Söin tuossa lohta.. tai siis yhdessä söimme, mies ja minä. Laitoin siihen sellaista mausteista kastiketta ja siksi kai närästys on nyt taas riemuissaan. Voi keljuus. :(

Tässä oli terveysraporttia! Noin muuten täytyy kyllä sanoa, että olen aika kiitollinen siitä, että mulla on suhteellisen hyvä terveys. Häpyhuulipatti nyt tietysti on.. mutta esim. eräs miehen työkaveri on nyt ollut pitkään sairaslomalla sellaisen kummallisen HUIMAUKSEN takia - korvassa tasapainoaistiin liittyvä juttu vioittunut ja se voi oikeasti haitata sen miehen koko elämää. Oli oikein oksennellut, kun niin oli huippauttanut päästä, sai hakea tukea seinistä kävellessään! Kamalaa jos ei yhtään ole tasapainoaistia! Samalla miehellä on ollut myös orastava vatsahaava!! Kun kuulee tällaisista niin sitten sitä vasta ymmärtää kuinka terve itse on. Mietin joskus johtuuko se työttömyydestä! Outo ajatus, eikös niin, kun yleensähän meitä TYÖTTÖMIÄ LORTTEJA moititaan sairaiksi.. mutta mun kohdalla se ei pidä paikkaansa! Pikemminkin jotkut työelämässä mukana olevat ne sairastavat, johtuisiko sitten stressistä? Miehen työpaikallakin on aina joku saikulla ja vaikka puhutaan ihan mun itseni ikäisistä ihmisistä, niin saattaa olla terveys ihan p-kana jo.

Hamsteri, mutten minä!

Hassua, nyt kun MINÄ en enää ole hamstrannut keksiä, niin MIES on aloittanut vuorostaan! Osti sellaisen paketillisen 'jaffa'keksejä, mutta kuningatartäytteellä! Ja sitten sellaisia kaura-karpalo-mitälie keksejä.

Ei kommentteja: