sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Mielentila ja mahantila

Nyt on antaa mennä vaan-viikonloppu, eli MÄSSY! Oikeastaan tuo antaa mennä taitaa nykyisin kuvata paremmin näitä aikoja.. MÄSSY on sittenkin liian vahva sana! Ei ole oksu olo, eikä ole tapahtunut ylilyöntiä ja hyvä niin!

Olen nyt oikein tarkkaillut mielentilaanikin, enkä vain mahantilaa. Olen huomannut semmoista, että herkutteluissa mielialani on jotenkin tajuttoman ailahtelevainen ja altis heittelyyn. Voi olla että joku pikku asia alkaa surettaa tai vaivata mieltä tosi paljon. Tai sitten on holtiton, turvaton ja 'rajaton' olo jotenkin. Mistähän sekin johtuu!

Katselin tässä äsken sairaan väkivaltaisen leffan! "Hostel" oli sen nimi. Pelkkää verenlentoa ja sisälmyksiä. Tuli melkein paha olo sen katsomisesta [ihan oikeasti, siitä se johtui eikä ahminnasta!!], kun odotin semmoista vähän älyllisempää trilleriä. Tuo ei sitä ollut. :( Ihme että telkkurissa semmoista näytetäänkin, vaikka olihan se tietty K-18 leffa. Huh, kun ei vaan tulisi mun uniini tuollainen kamala elokuva. Siinä kolme opiskelijapoitsua joutui aikamoiseen ureaan tuolla Sloveniassa tai Slovakiassa, en muista kumpi se oli. Ihmisiä otettiin kiinni ja järkättiin kauheaan kidutustehtaaseen, jossa jotkut raharikkaat ökyt sai maksusta hankkia kiksit tappamalla ja kiduttamalla niitä. :( Aika kovaa kapitalismin kritiikkiä nyt kumminkin. ;) Mutta muuten aika ahdistavaa katsottavaa kyllä! Noista kolmesta pojasta selvisi hengissä vain yksi! Ja häneltä muuten meni muutamia sormia siinä kamppailussa elämänsä puolesta. Yöks ja yrjötys.

Tuli vaan mieleeni

Yksi mahdollinen ammatti mulle voisi olla vaikka astianpesukoneenkorjaaja. Ne tienaavat hyvin ja joskus niiden ei tarvitse tehdä paljonkaan työtä, ei ainakaan kun kyseessä on sellainen asiakas kuin mä. Meillä kävi kerran sellainen tyyppi [tuli muuten tyyriiksi se käynti!] ja oli meillä n. 10 minuuttia, koneessa ei nimittäin ollutkaan mitään varsinaista vikaa. Haittapuoli siinä on se että joskus siinä joutuu tekemisiin inhojen ruoantähteiden kanssa.. kun ne siellä suodattimessa on. Minähän en niihin koskaan koske, huuhtelen astiat tosi hyvin ennen konetta ja jos suodatin on täynnä niin pistän miehen hommiin. :( Ihan sama juttu kuin jos on pesuhuoneen viemäri tukkeessa mun hiuksista.. Mies hoitaa sen! Oksentaisin varmaan jos joutuisin koskemaan niihin inhoihin! Ihme muuten että mulla on yhtään karvoja päässä, kyllä sen verran usein aina saa olla niitä mun kutrejani poistamassa.

Ei kommentteja: