maanantai 4. toukokuuta 2009

Pakkomielteitä

Kerroin siitä yhdestä [lääkkeisiin liittyvästä??] pakkomielteestäni, että on pakottava tunne mennä veskiin saksien kanssa ja pätkäistä tukka pois. Nyt kerron toisesta. Me saatiin pääsiäismunista paljon kaikkea yllätyskrääsää.. Ja mun tavallaan tekisi mieli laittaa joku sellainen pieni kapine kirjekuoreen ja käydä pudottamassa se jonkun [ihan tuntemattoman siis] postilaatikkoon! :(

Tällaista tämä on, Sukliksen elämä, aina on joku kumma pakkomielle eli PAKKIS meneillään. Näin siis on lääkkeiden kanssa. Kun olen lääkkeetön, niin sitten ei tee mieli pätkäistä tukkaa eikä laittaa pääsiäismunaylläreitä kiertoon.

Nämä pakkikset tulevat ja menevät, jotkut on toisia sitkeämpiä ja vaikeammin kontrolloitavia. No voin kai paljastaa joskus vuosia sitten laittaneeni tuntemattomalle postia! Olin lääkkeellä silloin ja otin palan punaista kartonkia, liimasin siihen joulupukkikiiltokuvan ja sitten vein sen jonnekin naapuristoon. Silloin emme vielä asuneet täällä vaan kaupungissa. Ehkä sen kartonkipalan saanut ihminen ajatteli jonkun lapsen olleen asialla.

Tuo pääsiäisylläripakkomielle on aika ikävä, koska se on nyt useampana päivänä vaivannut mua todella paljon ja on sellainen olo, ettei se lakkaa vaivaamasta ennen kuin TEEN...!

Tavallaan meidän lääkkeillä olijoiden kannattaisi avoimesti ja rehdisti kertoa lekureille kaikista oudoistakin ilmiöistä, mitä lääkkeiden käyttöön liittyy! Mutta en usko itse kykeneväni siihen.. olen liian epävarma ja pelkään ettei mua oteta vakavasti. Ehkä muutkin lääkkeilijät on samanlaisia ja siksipä nämä oudot ilmiöt säilyvät salaisuuksina.

Suklis lakanoita pesee!

Mies tilasi meille Hobby Hallista uudet pussilakanat ja aluslakanat. Nyt pistin pesukoneeseen ne pyörimään, että seuraavan siivongin yhteydessä saamme heti ne nätit uudet lakanat [eli lakat hirviökielellä] käyttöön! :) Ihanaa pinkkiä, sydämiä ja sellaista.. Tulee hyvä mieli ihan vaan katsomisesta! Siivonki alkaa sitten huomenna muuten. Taas Suklis rehkii ja huhkii!

4 kokonaista vuorokautta ...

.. MÄSSYYN! :) Mua muuten harmittaa kun huomasin tuolla K-marketissa, että Mövenpickin hedelmäsorbetin pakkauskoko on pienentynyt! :( Typerykset ovat tintanneet sen puolen litran rasioihin, kun ennen oli litra tai 900 ml. Mikä ihmeen älynväläys tuo puoli litraa on! Kyllä minä olen aina sitä syönyt oikein urakalla eikä puolikas riitä mihinkään. Mun on siis ostettava kaksi!

Mies sanoi että se on sitä voiton maksimointia. Luultavasti tuo pikku paketti on hitusen kalliimpi kuin mitä ennen olisi joutunut maksamaan puolesta litrasta tuota sorbettia.. Joten sitten kun asiakas ostaa 2 siinä missä ennen osti 1:n, niin saa firma voittoa enemmän. Ahneet sittisontiaiset!

Mies taas on tyytymätön kun ei löydä niitä Fazerin uutuussuklaapatukoita, salmiakkipätkiksiä, Prismasta eikä S-marketista. Niitä taitaa toistaiseksi täällä olla vain K-kaupassa. Hän tykästyi niihin tosi paljon ja tahtoo lisää! Täytyy kai minun sitten könytä sinne K-kauppaan tällä viikolla, että saa mies mieleistänsä. ;)

Ei kommentteja: