maanantai 8. maaliskuuta 2010

Isoja kysymyksiä

Herkkuilut on herkkuiltu! Ja nyt oli muuten vaikeaa.. :( Siis oli vaikeaa saada itsensä 'käyntiin', herkuttelemaan! Siinä on jotain pelottavaa. Oikeasti ajattelin että jätän mässyt.. mutta mitä OLISIN ilman niitä??? :( Toisaalta on sekin kamala tilanne, jos itseä pitää pakottaa. Olen vain nyt niin kauan elänyt elämää näin, että sen muuttaminen tuntuu vaikealta. Mutta olisiko se mahdotonta? Mässyttely saa 1. sydämeni hakkaamaan ihan hurjasti, en tiedä miksi 2. hikoilemista aikaan aivan kamalasti. Ne ovat outoja ilmiöitä. Sitten väsähdän, 'sammun' ja nukun. Usein silloin näen painajaisia. On tämä kaikki vain hiukan hullua! Joskus olen pelännyt saavani.. SYDÄRIN.. se voi olla mun luulosairautta, mutta siltä se vaan joskus tuntuu, kun pumppu oikein takoo rinnassa.

-Mutta tahdonpa tehdä SUOSITUKSEN!! :) Kaupan pakastealtaasta VOI löytää jotain hyvää. Kakku-sellaista! Frödingen Prinsessakakkuhan on jo pitkään ollut mun suosikki.. mutta Frödingen Kinuskikakku on myös todellakin maistamisen arvoinen.

Mulla on aikaisempia huonoja kokemuksia pakastekakkusista. :( Jostain syystä niissä on vain ollut kauhean 'keinotekoinen' maku! Tuo Kinuskikakku oli ihan erilainen. Ensinnäkin se kinu siinä päällä oli pehmeää, oikeasti pehmeää. En tajua miksi meillä Suomessa jotkut hyväkkäät leipoo kinukakkua ja laittaa siihen päälle kivikovan kinun! Suklis paheksuu! Frödinge ei tehnyt sitä virhettä. Ja se kermavaahto kaakussa maistui.. tuoreelle, tai siis ainakin niin tuoreelle kuin pakastekakussa se on mahdollista! Todella herkullinen kakkunen!

Mies kysyi multa eilen, että tekeekö F kakut myös sinne Victorian ja Danielin kuninkaallisiin häihin. [Mies kysyi sitä kun vaahtosin siis siitä että F on kuninkaallinen hovihankkija!] Mun täytyi sanoa, että en tiedä! Itse asiassa en tiedä onko Frödinge vain sellainen firma, joka tekee pakastekakkuja, vai onko niillä myös KONDITORIA jossain Ruotsissa. Se kuninkaallinen hovihankkijahan ei sinänsä meinaa mitään... ei se sitä tarkoita, että sieltä hääkakku tulisi.. :)

Mies ei muuten välittänyt siitä F:n Kinuskikakusta! Mies ei yleensäkään välitä kinusta, outo otus. :) Yleensä hän herkkuilee kaikilla kummallisilla jutuilla. Esimerkiksi suklaa-lakritsijäätelö on hänen juttunsa.. ja kaikki suklaasalmiakki ym. jutut! Mun suussa ne maistuu kamalilta, en voi sille mitään! Kai se vaan on niin, että ihmiset on erilaisia makujensa puolesta.

Piitu, ihanteeni!

Katsoin taas Kallio-televisiosarjan! En pitänyt kylläkään siitä, kun se Piitun poika/miesystävä kuvasi P:a tämän nukkuessa! Mulle jos joku tekisi niin, niin se olisi varmaan suhteen loppu siinä ja silloin. En muutenkaan oikein siedä, jos mua katsellaan nukkuessani. Mistä lie johtuu.. kaipaan aina yksityisyyttä kun nukahdan. :)

Tahtoisin näyttää aivan samalta kuin P! Ne hiukset etenkin.. Mutta vaikka leikkaisin ne ihan samanlaiseksi niin silti omat hiukseni ovat jotenkin 'väärät'!

En osaisi kuvitella asuvani Kalliossa JA pitäväni mässyjä. Minusta tuntuu ettei Kallion asukit tee sellaista. Niillä on elämä niin täyteläistä, ei ne ehdi tai jaksa miettiä jotain mässyjä. Mässyjutut on vain mun kaltaisillani iänkaikkisilla luusereilla, koska olemme työttömiä lortteja, eikä meillä ole muutakaan mietittävää!

JOS pitäisin tauon mässyissä, niin voi jee, MILLÄ oikein täyttäisin elämäni..???? Mitä mulle JÄÄ, jos mässy olisi poissa?

Isoja kysymyksiä!

Ei kommentteja: