torstai 4. maaliskuuta 2010

Lakko ja Suklis

AKT ja lakkoilut ovat viime aikoina vähän aiheuttaneet myrskyä täällä meillä. Nyt varmistui se ahtaajien lakko - satamat seisahtuvat huomisaamuna. Kuljetusalan lakko sen sijaan onkin ohitettu onnettomuus.

Mä olen sitä mieltä [olenhan kuitenkin vasemmistolainen kommunisti] että periaatteessa työntekijöillä pitää olla täysi oikeus lakkoilla, jos hommaan ei muuten järkeä tule. Ja sympatiat on muutenkin 'duunarien' puolella. Mutta! MUTTA! Nyt on myös niin, että olen SUKLIS. Ja me suklikset tarvitsemme namia.. hedelmää.. maitotuotteita! Ja herkkuiluviikonloppu on tulossa. Olen kai aika inhottava ihminen, kun mietin vaan sitä, että kuinka tämä tulee vaikuttamaan mun syömisiin. Voi porsasta! Huolestuttaa sekin, kun juuri rypäleet on uhanalaisina! Ne saattavat loppua ensimmäisinä. Ja rypsyt on sitä mun herkkua! Ei mässyilyä ilman rypäleitä. Pitää kai nyt jo torstaina mennä kauppaan ja ostaa rypsyjä .. vaikka herkkuiluun onkin vielä pari päivää!

Toivottavasti se lakko loppuisi pian! :(

Ei kommentteja: