lauantai 20. maaliskuuta 2010

Pian..!!

Enää 4 ½ tuntia herkkuiluun! :) Olen taas kuin kuumeessa.. Kuten aina! Onneksi en nyt enää tänään ole ostellut sukulaateja.

Sain leivottua! Tein sellaista unelmatorttua appelsiinitäytteellä. Täytyy muuten sanoa että mun mielestä Rainbown appemarmeladi ei ole esim. Saarioisten marmen veroista. Sanon vaan suoraan.. Tuo reinpoun tuote on jotenkin hurjan hapanta. Monesti kyllä halpistuotteet on ihan kalliimman version veroisia, tätä vaan tahdon korostaa! Toinen halpiskeittiötuote johon olen pettynyt on Xtra korppujauho! Koostumukseltaan jotenkin kauhean 'suurta' - en tykkää. Mutta maidot ja kermat on yhä useammin mulla reinpouta ja ihan tyytyväinen olen. Nytkin käytin reinpou-kuohukermaa kääriksen täytteeseen. Ja rakastan reinpoun hedelmä- ja marjarahkoja!

Hih.. jääkaappissa on taas Frödingen Prinsessakakkukin. :) On se vain niin hyvää. Harmi jos Frödinge ei tuo Suomeen sitä Victorian ja Danielin 'hääkakkua'! :( Se on kai vain Ruotsissa.

Tein miehelle ruoaksi pizzaa. Hän piti siitä kyllä. Nyt miekkonen katsoo Austin Powers-elokuvaa ja rentoutuu. Mä pidän luovaa taukoa leivonnassa ja kerään voimia muffinssien tekoon! Kun sanoin miehelle että hän saa niitä ananasmuffareita, joista pitää.

Suklis astuu laivaan!

Nytpä on mulla uutisia! Yksi kaverini pyysi mukaan laivalle, siis Ruotsinlaivalle, 24 h-risteilylle. Eilen illalla tuli tekstarikutsu ja tänä aamuna vähän lisää juttua.. Ja minä lähden, vaikka se maksaakin! Siitä on hirveän pitkä aika kun olen ollut MISSÄÄN, yhtään missään juhlavammassa sosiaalisessa jutussa ilman miestä. Ja sellaisessa MUN 'puolen' sosiaalisessa jutussa! Melkein kaikki meidän sosiaaliset juhlat ym. on vähän niin kuin miehen kautta tulleita. Se ei todellakaan haittaa mua, mutta joskus haluaisin olla ihmisten kanssa, jotka haluaa olla MUN kanssani, joille mä en ole vain miehen lisäke. :) Olenko hassu?

Nyt joku tietty ajattelee, että ai jaa, tyttöporukassa - miehiäkö sinne mennään iskemään? No voin suoraan sanoa että EI. Tiedän joidenkin olevan sitä mieltä että aviopari ei saisi tehdä tuollaisia reissuja erillään, mutta Sukliksella on sentään aika itsenäinen menneisyys ja muutenkin - olen tainnut seksikokeiluni kokeilla! Joskus mietin että olenko aiempien irstailujeni kautta tullut ihan IMMUUNIKSI seksille? Voi muuten olla että olen. Mutta toisaalta tiedän monta irstailijaa, jotka irstasivat ennen ja nyt, eikä meno muutu, eivät he kyllästy.

Musta joskus tuntuu kuin voisi koko alakerran vaikka leikata irti!

Kerran näin kauhean unen, jossa mulle tehtiin naisten ympärileikkaus! Se oli varsinainen painajainen. Mutta se ei oikeastaan liity nyt tähän laiva-asiaan.

Se risteilyhinta on n. 75 e. Mä tyhmä luulin että risteilyjä saa nykyisin tosi halvalla, mutta mies sanoi että koska se on perjantai-iltana, niin se maksaa .. siksi! :( Harmitti. Myönnän että ensin hiukan - HIUKAN vain - kadutti kun menin lupaamaan kaverilleni, ennen kuin tiesin tuota hintaa. Suklis on kitupiikki! :)

Pelkään aina ajoittain muuttuvani oikeaksi tylsimykseksi, kun kauppoissakin vahtaan eri maitofirmojen tuotteiden hinnoissa olevia usein ihan olemattomia eroja, ja yritän aina 'säästää' vaan. Kai tässä jotain tuulettumista kaipaa!

Risteily on n. kuukauden päästä.

Ei kommentteja: