maanantai 22. maaliskuuta 2010

Kytät Lidlissä

Olin muuten miehen kanssa lauantaina Lidlissä ja siellä oli KYTÄT myös! Tarkalleen ottaen 2 poliisismiestä. Minä nyt vaan sanon 'kytät' ihan huvin vuoksi, ei mulla oikeastaan ole poliisia vastaan mitään. Ne ovat pienipalkkaisia ihmisiä, tosi pienipalkkaisia, sen voi jokainen halutessaan tarkastaa. Tietysti joskus ne vaikuttavat vähän turhantarkoilta!

Muistan kun olin 14 niin samanikäinen kaveri kyyti mua polkupyörän tarakalla. Ja uskokaa tai älkää, niin KYTÄT pisti sen vonkusireenin päälle ja väläytti valot! Siis kahden 14-vuotiaan tytön takia, keskellä kirkasta päivää. Sitten yksi kyttä tuli moittimaan meitä, tenttasi syntymäajat ja kaikki ja sanoi että jos oltaisiin oltu 15, niin hän ei olisi jättänyt sitä juttua siihen. Us-ko-ma-ton-ta!!

Sitten kun olin 16, niin kyttäauto pysäytti meidät - taas oli kyse kyytimisestä polkupyörällä, mutta eri kaupungissa Se sama kyttäauto pysäytti meidät 2 x sinä iltana, samasta syystä. Ei ainakaan silloin kytillä ollut kai kauheasti kiireitä, kun viitsivät skitsota jostain noin mitättömästä.

En tiedä mikä pollarit toi Lidliin, ehkä ne ostivat sieltä jotain.

Mässyn analyysiä!

Olen syönyt taas aika paljon, mutta huono olo ei ole ollut. Kai sitä vaan tietää jonkun rajan jälkeen, että nyt riitti! Mignonit ja ne Maraboun kreemitäytteiset munat on kyllä petollisia! On niin helppo ajatella, että 'syön vain 2' ja kaksihan on pieni lukumäärä. Se kuulostaa pieneltä. Mutta oikeasti siinä on melkoinen kasa sukulaatia ja jos ei varo, niin SIITÄ se oikein huono olo voi tulla!

Olimme nyt sundena syömässä Mäkkärillä. Otin Big Mac-aterian! Olipas se hyvää pitkästä aikaa. Sitten kävimme Tarjoustalosta miehelle uuden takin, se on sellainen tuulta ja sadetta pitävä, oikeastaan vähän kuin fleece, jossa on päällysteenä se tuulta ja vettä pitävä kankeli.

Ei kommentteja: