lauantai 4. huhtikuuta 2009

Jäynä se on pienikin jäynä!

Rakennusmiehet on alkaneet "kostaa" pahaa oloa + irtisanomisia sotkemalla rakentamiaan taloja. ;) Kaikkein ökyimpiin palatseihin on järjestetty "ylläreitä", seinän taa mätänemään puoliksi syötyjä hampurilaisaterioita, rivouksia kirjoitettuna kaapistojen taa, pissalla kasteltuja haalareita lautalattian alle jne. Hah! :) Ei saisi tietty nauraa, mutta naurattaa se silti! Tässä linkki uutiseen! Onkohan tuo ihan SABOTAASIA? Vaan kyllä mä sen ymmärrän.. tavallaan.. Ei se tietty ole niiden taloon muuttajien vika jos raksamiehet irtisanotaan, mutta se paha olo purkautuu noin.

Itse en ole tuollaista tehnyt, mutta tavallaan kai olen myös itse syyllistynyt jonkinlaiseen SABOTAASIIN. Se oli 8-9 vuotta sitten. Olin silloin töissä yhdessä ihan järkyssä paikassa. Siellä ei oikeasti olisi kai saanut vessaankaan mennä, kaikki asiat piti hoitaa juosten jne. Kun lähdin sieltä niin tavallaan 'kostin' pomon p-kamaisuuden niin, että poistin tietokoneelta parit varaukset. ;) Ei ehkä kovin kiva temppu, mutta miksi sen piti toisaalta alkaa räkyttää mulle, kun sanoin lähteväni? Hän oli ihan kuin se olisi joku henkilökohtainen loukkaus HÄNTÄ kohtaan! Tosi naurettavaa. Olin aika ovela.. järjestin sen pikku jäynän niin, että ne varaukset joita siinä tuli poistettua sattui aika kauas ajallisesti siitä mun lähdöstä. ;)

Kai se oli vähän semmoinen näkymätön kosto. Ne naiset siellä toimistossa [terveiset vaan sulle turhantärkeä juoksujalka-Anne!] luultavasti luuli sitä tietokonevirheeksi. Ja kai se VOISI olla semmoinen, ellen olisi itse ollut asialla! Kiukutti vaan se pomo niin paljon. Sen mielestä kukaan ei osannut tehdä mitään oikein. Valitti jopa mun kukkienkastelutavastani! Muka se aluslautanen oli liian täynnä vettä. Mun kun piti kukat siellä kastella, kun ne oli sen vakituisen työssäolijan kukkia. Parhaani tein! Sitten kaiken lisäksi vielä mulla oli ripuli sen ajan kun olin siellä töissä. Ja inhosin sitä kun mun vessassa oloa katsottiin pahalla! Mitä olisi pitänyt tehdä! Varmaan kakata housuun, ostaa joku vaippa. Ei se mahatauti ollut mun syyni. Ei sitä tahallaan kukaan hanki.

7 kokonaista vuorokautta MÄSSYYN!

PääsiäisMÄSSY on 7 kokonaisen vuorokauden kuluttua. On aika siis kulunut ihan kivasti. Mies yllätti mut tänään ihanalla tavalla, hän toi 2 rasiallista niitä Maraboun kreemitäytteisiä suklaamunia mulle herkuttelupäiviä varten! :) Hih! Siinä on jo enemmän kuin tarpeeksi, olisi yksi rasiakin riittänyt. Mutta mies pelaa varman päälle! Sitten huomasin muistaneeni väärin. Ei mulla ole kahta mignon-munaa, vaan vain 1! Eli niitä on PAKKO ostaa lisää ennen mässäystä. Tai muuten menee pieleen koko juttu.

Ei kommentteja: