keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Puolialasti ikkunassa

Taisi naapurin mies nähdä Sukliksen sulot tänään! :) Olin pelkissä alushousuissa keittiössä.. paita oli kädessä, kun ajattelin pukea päälle. Siinä rauhassa patsastelin ja kas, enkös huomaa naapurin isännän pihatöissä! Ja minä rinnat paljaana siinä! :) Heh.. Tiedän, että naapurin mies näkee meidän ikkunaan, koska hän on joskus moikannut sieltä pihahommista, kun olen ollut aamupalalla tms. Noloa! Onneksi naapurin isäntä on jo 'ukkoiässä' (60-70 v.), joten tuossa PALJASTELUSSA ei oikeastaan tunnu yhtään samalta kuin jos mies olisi samaa ikäluokkaa kuin itse olen. No aika kurja juttu silti, pitää kai jatkossa muistaa, että on kevät ja se tarkoittaa kaikenlaisen pihatouhun vilkastumista!

Siivoava itsensäpaljastaja

Olen muutakin tehnyt kuin heilunut ikkunassa itseäni esitellen. Siivous on nimittäin täydessä vauhdissa. Nyt pidän pikku paussia. Huomaa muuten sen Citalopramin vaikutuksen tuossa SIIVOUSNEUROOSIN parantumisessa. En ole siisteysfanaatikko, mutta jotenkin se mun siivoaminen alkoi saada kaikkia ihmeellisiä piirteitä. Siis ennen lääkettä. :( Saatoin esim. hinkata mopilla ihan sairaalloisen huolellisesti ja moneen kertaan lattiat. Ihan kuin kerta ei riittäisi. Toistin tavallaan liikkeitäni ja se teki siivouksesta tosi pitkällisen touhun! Muitakin tosi noloja piirteitä se neuroosi sai. Imuroin esim. miehen sukanpohjat ja omani myös.. kun mulla oli pakkomielle irtohiuksista, jotka muka ajelehtisivat kaikkialle! :( Nyt en enää ole imuroinut sukanpohjia. Tai en ainakaan miehen sukanpohjia, omat on pariin kertaan tullut imaistua, mutta vain vanhasta tottumuksesta, ei enää pakosta!

Pääsiäisharmistus

Jotenkin tuntuu kurjalta kun kauppat on perjantaina kiinni. :( Lauantaina ne kai ovat vielä normaalisti auki. Kun eihän lauantai ole pyhäpäivä. Sunnuntai ja maanantai ovat. Mua hämää tuollainen normaalista poikkeava aukiolojuttu, kun pitäisi kuitenkin käydä kaupoilla ja ostella kaikkia tuoretuotteita pääsiäisMÄSSYÄ varten. Viime MÄSSYssä muuten söin pitkästä aikaa myös Dallaspitkoa! Dallaspitko oli yhdessä vaiheessa ihan vakiokamaa, mutta sitten vähään aikaan en syönyt sitä. Kotona tehty korvapuusti korvasi sen. Mutta viime kerran tosiaan vedin niitä itse tekemiäni korvapuusteja JA dallasia. :) Molempi parempi! Nytkin tavallaan tekisi mieli seuraavan kerran syödä sitä, mutta harmittaa jos joudun pyytämään miestä ostamaan. :( Se on vähän noloa.

Ei kommentteja: