torstai 2. heinäkuuta 2009

Tyytymättömät

Hassulta tuntuu kuin koko alkukesän lämmintä vonkunut väki nyt ruikuttaa helteillä. 'On liian kuuma!' sanoo yksi. 'Mitään ei jaksa tehdä', säestää toinen. Kolmas toivottaa helteet helvettiin ja tahtoo kylmää. Sitten kun se tulee, niin siitä valitetaan. Oli niin tai näin, niin Suomen ilmasto on p-ka. Jossain muualla [missähän, oikeasti] olisi niin paljon parempi!

Mun mielestä sää on sellainen asia, ettei siihen oikeastaan voi itse vaikuttaa, joten siitä nyt ei ainakaan kannata peliverkkareita repäistä. Mutta samapa tuo mulle, saahan sitä valittaa. ;) Olen itsekin joskus valittavainen.. vaikkakaan en säästä.

Meillä mies on hölkännyt, vaikka on helle! Eilen veti 7 kilometriä kuin tyhjää vaan. Kyllä hän tosin juokin paljon vettä juoksun kaveriksi. Hölkkä on yksi sellainen urheilulaji, jota en ole koskaan oikein oppinut. En 'osaa' juosta oikein sillä mielellä, että juoksisin pitkän lenkin. Korkeintaan joskus saatan juosta postilaatikolle, jos sataa.. Mulle juoksu on sellaista pyrähtelyä, jotenkin ei tunnu luonnolliselta, että sitä jatkaisi kilometritolkulla. :) Tunnen itseni jollain lailla teennäiseksi, jos yritän juosta pitempiä matkoja. Mies on hyvä juoksija, hänellä on tekniikka kunnossa.

Mua helle ei haittaa, mutta jostain syystä olen nyt lämpimällä nähnyt paljon pahoja unia! Johtuisiko siitä, jos vaikka jossain vaiheessa yötä on kuuma nukkua peiton alla? Yhdessä unessa oli Tony Halme! :( Se oli aika kauhea uni. Siinä T.H. oli kai joku ihan viittä vaille rikollinen ja kauhean väkivaltainen [mahtaako olla kaukana todellisuudesta tuo uni sittenkään..]. Karua jos perussuomalaiset alkavat jo dominoida unianikin.. :) Olen kai oikeasti ollut vähän surullinen ja ahdistunut tämän politiikan äärioikeistolaistumisen johdosta. Keväällä olin tosi hämmästynyt kun yhdessä harrastuspiirissä oli MYÖSKIN persu, ja sellainen joka oikein toi sitä esiin. Itse en koskaan puhu politiikasta vieraammille ja siksi tuon naisen (!) tapa ilmaista asiat järkytti. Yleensä sellaista ei käy jossain harrastusympyröissä.

Toisessa unessa joku korsto [ei kuitenkaan T.H.] kävi kimppuuni takaapäin, kun olin kävelyllä!! Suklis parkaisi unessa ja potkaisi sitä tyyppiä. Mutta ei käynyt selväksi kumpi voitti 'matsin', koska heräsin! Mies sanoi, että olin VINKUNUT unissani ja sätkähdellyt! :( Vähän noloa, VINKUA - ihan kuin porsas teuraspukilla! :(

Yössä imurin laulu soi..

Olenkin nyt tehnyt perinteisen siivon kahdessa päivässä, yleensä menee kolme! Olen siivoillut myös öisin. Silloin on viileämpää ja keskittyminen on helpompaa. Päivisin aina tuntuu kuin olisi muka joku into tehdä jotain muuta kuin siivonkia. Viime yönä lopettelin siivousurakat tuossa n. klo 3. :) Hih, onneksi asumme omakotitalossa. Kerrostalossa varmaan naapurit tulisivat hulluksi kun joku imuroiämyröi keskellä yötä!

1 kokonainen vuorokausi ja hirviöyden hetki koittaa!

Niin se on, tähän on tultu! :) Mua ei pitele helle, kyllä silloinkin voi ahtaa. :)

Ei kommentteja: