sunnuntai 28. joulukuuta 2008

Suklaahirviö voittaa itsensä!

Tämä joulu on ollut.. IHMEELLINEN. Nimittäin: ei oksennusta, ei kertaakaan edes kipeää "jouluähkyä", ei sairaalloista ahmimista.. Mitäs tästä tuumaatte??!? Melkoinen sankari on suklaahirviö, mainettaan parempi!

Olen itsekin oikeasti ihmettynyt tästä kaikesta. Kun olin ihan varma, että vähintään aattona on se sellainen, että masu on vähän pipi ja ahdistaa se syöminen. Vaan ei! Otin ruokaakin tosi vähän.. Tietysti siinä ottaessa oli sellainen olo, että otanpa tuota ja tätä, vielä sitäkin, mutta en ottanut, koska tiedän jo silmieni jaksavan enemmän kuin vatsa. ;)

Kyllä se Lindtin 500 gramman suklaarasia silti meni, mutta täytyy muistaa että mulla oli kolme päivää aikaa.. ;) Ja jos sen 500 grammaa jakaa kolmella, niin päivää kohti ei tule kauhian paljon kumminkaan.

Lahjapuolesta sanon sen verran, että paljon kaikenlaista kivaa sain.. varmaan enemmän kuin mitä ansaitsin. Mutta yksi juttu melkein suisti mut tasapainosta. Äetmuori oli laittanut mulle pyjaman.. KOKO L!!!! !!! !!! Siis oikeasti! Vertailun vuoksi sanottakoon että kun mies ostaa mulle oloasuja tai yöppiä, niin ne on aina S-kokoa ja sitä ostan itsekin. Mies nauroi ensin sitä pyjamaa, hän otti sen vitsinä, mutta loppui nauru kun näki mun ilmeeni. Mieskin siitä vakavoitui ja alkoi miettiä että miksi Äetmuori tekee tuollaista. Kun eiköhän se ole aika itsestään selvää, että mulla on ollut ja kai vieläkin ON ongelmia tässä syömisen ja vartalon kuvan kanssa. Kyllä oli ikävä hetki siinä aattona.

Se pyjama on oikeasti sellainen, että siihen hukkuu!

Ensi jouluna Äetmuori varmaan ostaa XXXL-koon pyjaman. Kai sitten olen hänen silmissään niin tautinen läski.

Eilen ja tänään

Eilen jätin aamarin väliin ja söin kasviskeittoa & perunaa ruoaksi. Tänään sama rutiini. Huomenna voin jo syödä jotain lihaa tai kalaa sisältävää ruokaa, mutta ei vieläkään aamupalaa. :) Seuraava MÄSS - äh, sanotaan nyt vaikka että hienostunut herkutteluhetki ;) on vasta 11.-12.1.

Oikeasti voi olla parempi puhua herkutteluhetkistä yms. eikä MÄSSYISTÄ, koska kyllähän kieli ohjaapi ajattelua ja toimintaa.. Jos kauheasti puhun MÄSSYISTÄ ja ahmijaisista, niin sellaiseksi ne menevätkin ja sitten voi vaikka tapahtua se itsenäisyyspäivän ilmiö, eli OKSENNUS. Mutta nyt on aika toiveikas olo, kun joulu meni näin hyvin.

Ei kommentteja: