lauantai 29. marraskuuta 2008

Ripuli!?!

Nyt on sellainen olo, että tuleepi uneton yö. Vatsa reistaa! Päivä alkoi ihan normaalisti, mutta nyt iltaa myöten on tiettyä löystymistä ilmassa. :( En tajua mistä tämä nyt johtuu, kun en tietenkään ole mitään suklaita syönyt - eihän nyt ole MÄSSY - ja muutenkin on ollut ihan normaali arkiruokavalio. Ettei sitten olisi joku bakteeri tullut suklaahirviön masuun! Olen miettinyt mistä semmoinen olisi voinut tulla. Viime MÄSSYssä minä tein Mäkkärillä eli Mäksyllä tyhmän tempun. Kun söin sitä Bic Mac-mealia, niin hamppariin kuuluvaa kastiketta meni jostain syystä tuohon peukalonjuureeni. Minä nuolaisin sen siitä pois, kun periaatteeni on, ettei hyvää kastia aleta hukata.. :) Nyt sitten mietin että jos kädessäni oli joku bakteeri ja vatsa nyt reistaa..? Mutta tulisiko sellainen tauti näin pitkällä viiveellä..?? Luulisi semmoisen tulevan heti!

Vaikka kai se on hyvä että posti kulkee! Ettei käy niin kuin kävi John Waynelle, sille western-näyttelijälle. Kun kuoleman jälkeen lekurit teki ruumiinavauksen, niin miehen sisuksista löytyi yli 16 kiloa.. sontaa!!! (42 pounds) Heh, ihminen on aikamoinen säiliö.. ihmisessä voi olla sitä paljon..

Lisää vessa-asioita: Elvis Presley taisi kuolla "valtaistuimella" istuen, eli rokkenrollin kunkku kuoli veskiin.. pytylle! :) Toivottavasti niin ei käy mulle.

On semmoinen sanonta kuin 'kuolla saappaat jalassa'. Se tarkoittaa kuolla kunnialla. Minä voisin muuttaa sitä vaikka muotoon, että tahtoisin kuolla PÖKSYT JALASSA, eli en ainakaan housut puolitangossa pytyllä istuen. Sellaisessa kuolintavassa kun ei ole arvokkuutta.

Karkea hirviö?

No toivottavasti kukaan ei järkyttynyt näistä inhoista asioista. Pakkohan minun kumminkin oli nämä mainita, koska paha olo (masuvaiva!) voi vaikka heijastua tapaan, jolla kirjoitan. Että siis kirjoitan jotenkin tavallista poikkeavasti. Ja siksi on ihan hyvä selvittää syy siihen: orastava ripuli! Eikös tämä ole johdonmukaista sentään.

Huomenna, huomenna...

Ihanin päivä koittaa huomenna, kun pääsen vihdoin joulusuklaatin ostoon. ;) Tätä oottanut oon mä jo pitkään..

Ei kommentteja: