lauantai 28. maaliskuuta 2009

Aivosärky!

Olen nyt kahtena päivänä ottanut sen isomman annoksen Citalopramia. Ja ei siinä muuta, mutta viime yönä ainakin oli kauhea päänsärky! :( Ja luulisin sen johtuvan lääkeannoksen nostosta, koska yleensähän mulla ei päätä särje koskaan. Nyt sitten oli.. tuskin unta sain. Mutta uskon sen menevän pian ohi. Keljua silti! Ei oikein pystynyt mihinkään keskittymään, kun oli semmoinen olo. Viime yönä tuli myös hetken ajan sellainen tosi oksettava olo, ajattelin että huh hei, kohta olen laattaamassa tuolla vessan puolella, mutta enpäs sitten vain ollutkaan.

14 kokonaista vuorokautta enää (tai vielä!)

MÄSSY, pääsiäismässy, koittaa tasan 14 kokonaisen vuorokauden kuluttua. Olen jo vähän suunnitellut, tosin sillä lailla ponnettomasti. Minä teen aina pashan pääsiäiseksi, vaikken laita siihen mitään sukaatteja, koska inhoan niitä.. Mutta teen siis pashan kumminkin. Mutta eihän se riitä leivonnaiseksi. Pitää olla jotain muutakin! Nyt olen sitten miettinyt, että mitä. Se valkosuklaa-mansikkajuustokakku voisi olla yksi vaihtoehto. Mietin vaan että muistuttaako se kuitenkin liikaa pashaa.. tuleeko liian paljon samanlaista. Pitäisikö sittenkin tehdä jotain suklaista. Ehtiihän sitä tietty miettiä vielä. Hassu juttu muuten, että kaupan pashaa en voi sietää! Sitä nyt myydään pikku purkeissa [naurettavan pienissä muuten!] ja minusta se on pahaa!

Mämmiä en siedä yhtään, mulle on mysteeri miten joku voi siitä pitää. :( Miehen lapsuuteen se kuului, mutta hänkään ei oikeasti pidä siitä suuremmin.

Yllätysmunien määrä on pidettävä minimissä! Mutta semmoisen Muumimunan ainakin haluan meille molemmille suoda. Ne muumihahmot on ihan hauskoja, niitä oikein säästää. Mutta noin muuten paljon on markkinoilla ihan turhiakin yllärisuklaamunia. Kerran kyllä sain aika hauskan minipalapelin yllätysmunasta! Olisikohan ollut Disney-muna! Se oli mukava yllätys.

Pitää kai mennä huomenna Lidliin! Liideli on nimittäin mun matkani varrella, kun huomenna joudun muutenkin ajamaan Pikku Kaupunkiin, eli sen 20 km. Siellä Liidelikin on. :) Varmaan ne myyjät siellä on tottuneet muhun, kun joskus roikun siellä ja katselen tuotteita. ;)

Taidan ostaa Fazerin keksicrisp-suklaalevyn. Pidän nimittäin tosi paljon keksisuklaatista ja tuo Fazun keksisuklaa on parhaasta päästä. Maraboun suklaati on liian rasvaista mun makuun, liian makeaa. Keksicrisp ainakin kuluisi mulla, se on saletti.

Alkaa olla vähän MÄSSYkuumetta ilmassa. Oikeastaan pidän pääsiäisestä, vaikka en aina halua ajatella verta vuotavaa Jeesusta, huh! :( Periaatteessa pääsiäiskortitkin on kivoja, jos niissä on tipuja ja munia. Yksi uskovainen tuttu laittoi aina jonkun sellaisen, jossa oli ristiinnaulittu! :( Siitä tuli joskus vähän ankea olo. Sama tuttu laittoi aina jouluksi jonkun semmoisen kortin, jossa oli raamatunlause.

Suklis miettii hurjia!

Kun nyt on kevät ja pian pääsiäinen .. niin aloin miettiä VAPPUA! Ja aloin miettiä että pitäisikö mennä Isoon Kaupunkiin ja osallistua vappumarssiin! Tiedetään, se varmaan on joidenkin mielestä kornia. Mutta nyt on niin paljon ollut pienen ihmisen pahaa kohtelua, että jotenkin pitäisi protestoida. Mua vieläkin järkyttää kun kuulin ystävältä, että hänen mieheltäkin lähtee työt alta keväällä. :( Hommat siirretään halvemman tuotannon maihin. Tosi surullista, heillä on kaksi pientä lasta ja asuntolaina. Ja niin kai on suurimmalla osalla irtisanotuista. Sitten tämä kaverini mies on vielä masennustaustalla, eli on sitä taipumusta - hän on nyt ihan maassa ja mietin että uusiiko se masennus. Hän jää lasten kanssa kotiin ja kaverini lopettaa hoitovapaansa. Mutta voiko hän täysin sydämin omistautua lasten hoidolle, jos on masennusta.. en tiedä ONKO sitä NYT, mutta aika ikävältä näyttää.

Pitäisi jotenkin marssia. Vaikka olisiko siitä apua? :( Pitäisi tehdä kyltti, "sosialismi ei ole kuollut" tai jotain. Tai sitten mainostaa TosiSosia. Minun omaa puoluettani! Luultavasti marssijoita vain pilkataan!

Ei kommentteja: